
W celu złożenia reklamacji/zwrotu produktu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Napisz do nas przed wysyłką towaru! :)
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki - formularz może być napisany ręcznie.
Dokument musi zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, dane do zwrotu płatności (nr rachunku z którego zakup był opłacony), nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, daty zamówienia i w przypadku reklamacji: przyczyna reklamacji oraz opis wady.
Zgodnie z obowiązującym prawem, jeśli zawarłeś umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Warunkiem jest zwrot produktu w stanie niepogorszonym. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki - nie odpowiadamy za zniszczenia produktu w transporcie.
2. Wyślij maila na adres shop@rosesatelier.pl /tel.530495062
Uprzejmie prosimy o wysłanie e-maila z informacją o zwrocie/ reklamacji z dołączeniem formularza. Usprawni to proces zwrotu/reklamacji. Prosimy również o wysłanie mailowo/smsowo numeru listu przewozowego.
3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, wypełnionym formularzem. Prosimy zadbać o bezpieczny transport przesyłki (KURIER Z OPCJĄ "OSTROŻNIE")
4. Wysyłka
Produkt wraz z dokumentami należy wysłać na adres:
Roses Atelier
Anna Kluska
ul. Smyczkowa 1
05-830 Walendów
tel. 530495062
e-mail: shop@rosesatelier.pl
dziękujemy!
Rozpatrujemy zwroty/reklamacje w ciągu maksymalnie 14dni.
Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.