Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji/zwrotu produktu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument musi zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, daty zamówienia i w przypadku reklamacji: przyczyna reklamacji oraz opis wady.

Zgodnie z obowiązującym prawem, jeśli zawarłeś umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Warunkiem jest zwrot produktu w stanie niepogorszonym. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

 

2.Kontakt e-mail na adres shop@rosesatelier.pl /tel.530495062
Uprzejmie prosimy o wysłanie e-maila z informacją o zwrocie/ reklamacji z dołączeniem formularza. Usprawni to proces zwrotu/reklamacji. Prosimy również o wysłanie mailowo/smsowo numeru listu przewozowego.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu (paragonem). Prosimy zadbać o bezpieczny transport przesyłki (KURIER Z OPCJĄ "OSTROŻNIE")


4. Wysyłka
Produkt wraz z dokumentami należy wysłać na adres:
Roses Atelier Anna Kluska
Marszałkowska 10/16/15A
00-590 Warszawa

Prosimy koniecznie wpisać nasz numer telefonu: 530495062.

dziękujemy!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl