Kiedy wysyłamy zamówienia?
KURIER DPD (Polska, Niemcy): Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 16 wysyłamy tego samego dnia (doręczenie w następnym dniu roboczym - Polska, 2-3 dni robocze - Niemcy)
PACZKOMATY: Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 13 wysyłamy tego samego dnia (doręczenie w następnym dniu- również w sobotę przy wyborze Paczkomatu w weekend)
KURIER NA TERENIE WARSZAWY: doręczenie tego samego dnia dla zamówień złożonych do godziny 13:00. Możliwa również późniejsza wysyłka, ale prosimy o kontakt telefoniczny lub smsowy pod numerem 530495062
ODBIÓR OSOBISTY: możliwy każdego dnia w godz. 12-23 po umówieniu, ul. Zaborowska, Warszawa (Bemowo)
Wybierz datę doręczenia
Złóż zamówienie wcześniej i wpisz wybraną datę w uwagach do zamówienia (przy podawaniu danych adresowych)
WAŻNE!
W dniach 21-25 września sklep będzie zamknięty.
Ale... jeśli złożysz zamówienie dziś (środa) do godziny 23, zdążymy wysłać Twoje zamówienie jutro rano :)
Wszystkie zamówienia złożone później zostaną wysłane we wtorek rano (26 września) i doręczone w środę (27 września)

W celu złożenia reklamacji/zwrotu produktu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Napisz do nas przed wysyłką towaru! :)
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki - formularz może być napisany ręcznie.
Dokument musi zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, dane do zwrotu płatności (w przypadku gdy zwrot nie jest możliwy na rachunek z którego zakup był opłacony), nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, daty zamówienia i w przypadku reklamacji: przyczyna reklamacji oraz opis wady.
Zgodnie z obowiązującym prawem, jeśli zawarłeś umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Warunkiem jest zwrot produktu w stanie niepogorszonym. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.
2.Kontakt e-mail na adres shop@rosesatelier.pl /tel.530495062
Uprzejmie prosimy o wysłanie e-maila z informacją o zwrocie/ reklamacji z dołączeniem formularza. Usprawni to proces zwrotu/reklamacji. Prosimy również o wysłanie mailowo/smsowo numeru listu przewozowego.
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, wypełnionym formularzem. Prosimy zadbać o bezpieczny transport przesyłki (KURIER Z OPCJĄ "OSTROŻNIE")
4. Wysyłka
Produkt wraz z dokumentami należy wysłać na adres:
Roses Atelier
Anna Kluska
Zaborowska 2 m. 46
01-462 Warszawa
Prosimy koniecznie wpisać nasz numer telefonu: 530495062
dziękujemy!
Rozpatrzymy reklamacje w ciągu maksymalnie 30dni, ale postaramy się , aby był to zdecydowanie krótszy czas :)
Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.