![](/libraries/images/1px.gif)
Jak wygląda nasz proces realizacji zamówienia?
1. Płatność
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest momentu przyjęcia płatności. Każdy towar zaczynamy kompletować niezwłocznie po przyjęciu płatności. W przypadku płatności za pobraniem proces ten rozpoczyna się od razu.
Jeżeli czas ten mógłby się wydłużyć, na pewno udzielimy takiej informacji tak szybko jak to tylko możliwe - jednak takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko.
2. Kompletowania zamówienia i przygotowanie do wysyłki
Każdy box wykonany jest ręcznie ze starannie wyselekcjonowanych róż, jednej z najlepszych odmian na rynku. Zdajemy sobie sprawę, że wykonanie naszego flower boxa jest dla Ciebie wyjątkowo ważne, dlatego niezwłocznie po otrzymaniu płatności z najwyższą starannością przygotowujemy Twoje zamówienie. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia maksymalnie w następnym dniu roboczym.
3. Wysyłka lub odbiór osobisty
Standardowy harmonogram wysyłki:
Kurier DPD (Polska, Niemcy) oraz Paczkomaty InPost:
zamówienia wysyłamy w ciągu 24h (najpóźniej w następnym dniu roboczym)
Kurier Nadarzyn i okolice (kliknij tu, aby zobaczyć mapę dostaw):
możliwa wysyłka i doręczenie każdego dnia (również w tym samym dniu)
ODBIÓR OSOBISTY (PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY):
możliwy każdego dnia w godz. 12-23 po umówieniu (ul. Smyczkowa, 05-830 Walendów)
mail: shop@rosesatelier.pl
tel. 530495062
więcej informacji dot. wysyłki i doręczenia przeczytasz >klikając w ten link<