Jak wygląda nasz proces realizacji zamówienia?
1. Płatność
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest momentu przyjęcia płatności. Każdy towar zaczynamy kompletować niezwłocznie po przyjęciu płatności. W przypadku płatności za pobraniem proces ten rozpoczyna się od razu.
Jeżeli czas ten mógłby się wydłużyć, na pewno udzielimy takiej informacji tak szybko jak to tylko możliwe - jednak takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko.
2. Kompletowania zamówienia i przygotowanie do wysyłki
Każdy box wykonany jest ręcznie ze starannie wyselekcjonowanych róż, jednej z najlepszych odmian na rynku. Zdajemy sobie sprawę, że wykonanie naszego flower boxa jest dla Ciebie wyjątkowo ważne, dlatego niezwłocznie po otrzymaniu płatności z najwyższą starannością przygotowujemy Twoje zamówienie. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia już w ciągu kilku godzin.
3. Wysyłka lub odbiór osobisty
Standardowy harmonogram wysyłki:
KURIER DPD (Polska, Niemcy): Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 16 wysyłamy tego samego dnia (doręczenie w następnym dniu roboczym - Polska, 2-3 dni robocze - Niemcy)
PACZKOMATY: Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 13 wysyłamy tego samego dnia (doręczenie w następnym dniu- również w sobotę przy wyborze Paczkomatu w weekend)
KURIER NA TERENIE WARSZAWY: doręczenie tego samego dnia dla zamówień złożonych do godziny 13:00. Możliwa również późniejsza wysyłka, ale prosimy o kontakt telefoniczny lub smsowy pod numerem 530495062
ODBIÓR OSOBISTY: możliwy każdego dnia w godz. 12-23 po umówieniu, ul. Zaborowska, Warszawa (Bemowo)
Wiecej informacji na temat sposobów i kosztów wysyłki znajdziesz klikając w ten link.
W przypadku odbioru osobistego prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny/smsowy i umówienie daty i godziny odbioru
Miejsce odbioru:
ul. Zaborowska 2 (Warszawa - Bemowo)
mail: shop@rosesatelier.pl
tel. 530495062